Sunday, September 13, 2009

Kursus Manikayu Peringkat Penerangan Di PSAS




tarikh : 13 september 2009
tempat: politeknik sultan azlan shah (PSAS)
aktiviti: kursus manikayu peringkat penerangan


kursus manikayu peringkat penerangan...aku dah ambik lame dulu mase fst2 aku di virgil kan.mse tuh umo aku dalam 18tahun..now suda tue 2_tahun suda.patutnye gak aku just perlu sambung jerk tok peringkat seterusnye tapi di sebabkan banyak sangat perubahan,make aku rase better aku ulang semule jelah tok elakkan berlaku nye sebarang kekeliruan.....dengan sedey nye aku ulang balik pe mende yang aku dah ambik dlu..x best ohh aku dah same lavel dengan budak2 junior aku..... =(



di sebabkan dorang wat kursus nieh mase bulan pose,makenye ngade2 la kengkonon x larat nak bawak moto,so tumpang pakcik elfi nieh.........huhuhu seram nek kete die yang di penuhi dengan kulit2 harimau =p


okay malas nak tulis caption,layan gambar jelah ehh........lagi pon aku tau korang bukan bace sangat pon.just nak tengok2 gambar dan ngutuk2 aku je kan.........okay i x kesah pon.huhuhuuh =p

















No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah