Wednesday, August 31, 2011

Rayalah!



Blog semakin usang jadi aku tukarkan mood yang asal merah hitam warna penuh misteri.ah,apa beza tak ada tapi cukuplah sekadar seringkas ini.hari raya tukar cat pula latar belakang hitam gelap tapi aku suka.senang begini bisa menutup cela yang terserlah.nampak sangat macam pengecut.apa de hal? mood nak berblog macam dulu semakin menghilang.samada kehidupan realiti yang sudah berubah atau diri sebenarnya telah berubah.aku tak peduli semua tu yang penting adalah diri sendiri.yup aku memang manusia yang pentingkan diri penuh egois sebab aku dah penat menjaga hati orang.

mungkin aku terfikir untuk berhijrah ke laman blog baru...mungkinlah.nak mention kat sini? rasanya tak perlu kot jika anda terjumpa,anda memang hebat! baik2 ini memang di tujukan khas buat 2orang tertentu kalian memang hebat! aku terpaksa mengakuinya...hehehe apa pun raya tahun ni aku rasa tak la best mana pun...biasa2 je atau dalam erti kata lain aku malas nak memikirkan mood raya.lagi cepat masuk kerja lagi bagus,aku nak cepat2 balik ke bilik sejuk tu.biar pun tinggal sorang2 it's better tak serabut kepala otak nak layan tetamu yang datang.cakap terang2 aku memang tak nak orang datang,ada faham?

hahahah keji kan,nak larang orang datang...tapi apa boleh buat,aku just nak habiskan cuti ni dengan duduk tidur di rumah tanpa sebarang gangguan.so,tak perlu susah2 nak undang aku ke mana2 sebab aku memang tak ada mood nak raya.mood nak kerja je yang berkobar2 pe de hal kan......jumaat ni aku dah mula masuk kerja macam biasa.dan bermulalah kehidupan seperti biasa dan mungkin juga ada yang berubah,siapa tahu kan......





Beautiful_Rose

No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah