Monday, October 12, 2009

Gambar2 Kem Virgil Kt PSAS 09 - 11oktbr 2009

tarikh : 09 - 11oktober 2009
tempat : politeknik sultan azlan shah (PISAS)

aktiviti : kem virgil kelana


macam yang di janjikan hari tuh......punyelah gile lame aku simpan entry nieh.dah basi baru nak publish hiks gile punye malas kan.yelah nak upload lagi nak kecik kan gmbr lagi sangat2 malas ohh....now sebab cuti kan..make terbanyak lah mase tok wat mende2 nieh sume...... berikut adelah gamabr2 mase kem kat poli.so,aku agak kemalasan jugak lah nak wat caption malas nak taip panjang2 sebab mende dah simpan terlalu lame makenya malas sangat2 nak pikir idea.so,korang layan gambar jelah ehh....... =p








































patutnye aku nak ambik gambar banyak2 tutame gambar mase perlantikkan.tapi di sebabkan camera aku dah habis beteri makenye just pendam kan aje hasrat murni itu.......hhuhuuh x pe next time aku pasti kan cas beteri sampai penuh!!! pape pon sangat2 happy dapat join kem diorang nieh walaupon just wat kat dalam poli jerk...trimas2 kepade mereke2 yang telang mengundang aku tok join kem ini =)



No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah