Thursday, October 29, 2009

Langsir Unggu Untuk Encik Zaki




setelah 2bulan akhirnya siap gak langsir encik zaki nieh....sebenarnya niat memang nak wat sebelum raya,tapi banyak faktor yang menjadi penghalang makanya asek tertangguh jerk.tapi akhirnya berjaya di siapkan hanya dalam masa sehari jerk.x lah hebat sangat kan..sebab langsir lurus je pon sap sap soi..siap! terus bole gantung...



lepas nieh ko jangan lah nak bising2 dengan aku lagi ye zaki...kalo x kejenye asek2 dok tanye jerk bile nak gantung langsir...aku lak terpakse la wat muke ala2 comel mintak simpati...ngehngeh =p pape pon sume da setel kan...so,lepas nieh bole la rehat sikit2.......tapi ak terlupe lak baru tingat yang langsir kaunter aku x jahit lagi lorh.......adoii macam mane mende depan mate boleh terlupe pulak yerk.ermm x pe bole di bereskan kemudian.so,wat mase nieh aku sangat2 bz menumpukan sepenuh perhatian pada latihan taekwondo.ingat bole la test dalam mase terdekat nieh.tapi step do-san still tunggang langgang lagi pastuh pulak pusingan kick 390darjah aku x pro lagi lah...so,terpakse lah tanggunh ke tahun depan nampaknye......





No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah