Sunday, May 9, 2010

Busy Body

.

Kalau pun kau pembaca regular di blog ini,tak perlulah setiap baris kata yang aku luahkan mesti kau nak repeat banyak2 kali.aku tak pernah minta kau baca apa lagi untuk menghafal setiap baris kata yang diterluahkan di sini.entah apa yang kau cari aku tak pasti,di sini tidak ada sebarang info berguna untuk kau buat rujukkan.ini blog tak berfaedah so,nak cari maklumat atau rujukkan,sila ke perpustakaan terdekat.atau kau boleh google saja dari internet.
.
motif? apa motif kau untuk selidik setiap perkembangan hidup aku? kau nak menyibuk hal aku untuk apa,perlu ke? diri aku tahulah apa aku nak buat aku tak pernah nak susahkan sesiapa di sini.aku bercakap dengan diri sendiri nasihat diri sendiri muhasabah diri sendiri.tak perlu kau nak menghakimi atau mengadili diri aku.kau nak baca terpulanglah tapi tak perlu lah kau nak sindir dan kutuk aku berbakul2!
.
.
.
.

.
.
.

.

.

.

.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.



.

.

.

.

.



.

.

.

.

BLAH LA LU!

.

.

.

.

.

.





Beautiful_Rose



No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah