Wednesday, July 14, 2010

Tak Puas Melepaskan Rindu Dendam Bersama Kekasih Gelap

::: ini entry basi dah berhari2 aku simpan kat draft.mood malas nak update blog just blogwalking dan komen kalau perlu.sedang membina aura untuk menjahit,so 2bulan ini adalah bulan yang agak sibuk dari biar...luar biasa kan? blog baru sedang dalam pembikinan kemalasan nak upload pic.tapi akan di usahakan unutk update gak.kalau tak,nanti income lari pula.... =p :::
.


Wahh! satu perkataan menandakan.....erk,puas ke? mesti tak lah kan lagi2 bila dapat bermanja senda gurau bersama kekasih gelap.rindu gila ohh lama tak jumpa rasanya dalam 3minggu kot macam tu.maka,dengan menggunakan kemudahan yang terlalu mudah aku pun call kekasih gelap.hohoho 3minggu tak jumpa banyak pekara yang di bualkan sungguh aku rindu sangat semua kenangan itu.
.
okay aku habiskan masa 2jam untuk berbual dengan kekasih gelap.pelik? tak lah semalam aku buat kerja di bahagian pack ubat so,sambil pack ubat sambil call.aku tak pegang pun hp tu...gilo ke apa lenguh okay 2 jam non stop nak pegangn hp.dah tentu la hp tu aku selitkan kat tudung,bijak tak? =p (sudah melanggar etika bekerja) tapi takat 2 jam saja...kalau boleh nak lama lagi.tapi mengenangkan nanti hujung bulan dapat surat cinta dari digi mati aku nak bayar =p heheh aku bayar ke?
.
owh sudah berjanji dengan kekasih akan ke kuala selangor jika berkelapangan...kalau boleh nak pergi ramai2 dengan lily siblings yang lain.tapi belum tentu berkesempatan coz semua sudah membawa haluan masing2.....maybe aku just dapat pergi dengan scandal saja atau mungkin juga seorang diri.tak apa lah ikut rezeki masing2 kan.apa2 pun aku rasa gembira sangat dapat juga melepaskan rindu biarpun barang sebentar =)
.
.
.
.
.
.
Beautiful_Rose

10 comments:

  1. Ku mencintaimu, lebih dari apapun
    Meskipun tiada satu orang pun yang tahu
    Ku mencintaimu, sedalam-dalam hatiku
    Meskipun engkau hanya kekasih gelapku...

    Muahaha...

    ReplyDelete
  2. Aku tulih bkn sebab nk diingat sampai dalam mimpi..hehe..
    Baru jer tersua dgn blog awk yg not bad nie b'banding blog aku yg t'lalu kosong(aku saja2 suka tulih blog bila aku rasa perlu)
    mengisahkan tntg kekasih gelap..hmm..nie lar hbgn yg paling best n hebat lau nak diamik kira dgn hbgn yg betul2 dpersetujui...Sbb kadang2 kita tak perlu terikat dgn komitmen yg tinggi..cukup lau owg kata 'sharing is caring'.

    ReplyDelete
  3. hiro :
    amboi...nyanyi lak ko ye?

    ophanz :
    perhubungan rahsia yang sgt bermakna aku kira.sekurang2nya dia lbh menghargai aku.....

    ReplyDelete
  4. Dan bebas utk buat ape yg disuka..
    xperlu risau.Ada suka tiada pon suka.cinta bkn dasarnya.mghargai ktka ada,masih dihargai walaupun tiada.Ah,kekasih gelap lebih hebat dr kekasih sbnar.

    ReplyDelete
  5. ophanz :
    ya...sekurang2nya aku ada dia utk melepaskan segala kerungsingan y ada di dalam hati.dia byk mendengar aku.

    ReplyDelete
  6. memang itu yg diharap dari seowg kekasih gelap kita...curang ker kita pada yg sedia ada..?Tidak...

    ReplyDelete
  7. ophanz :
    dia sangat memahami
    aku dan dia punya beberapa persamaan.dan yang penting aku sudah temui seseorang yang dapat meminjamkan bahunya kala aku perlukan.

    ReplyDelete
  8. mgkn itu lar pelangi sebenar yg awak cari azie.Aku memahami skiranya bahu itu tidak rela utk dilepaskan begitu saje.Have a good life...
    teringat lagu sheila on7.."buat aku tersenyum"

    ReplyDelete
  9. ophanz :
    tidak juga...pelangi yang aku cari masih belum lagi aku temui.
    antara aku dan kekasih gelap punya cerita tersendiri.biarpun perkenalan yang singkat,tapi seakan sudah bertahun mengenali.

    ReplyDelete
  10. betapa keserasian itu dah jelas antara rose ngan dia..tapi betul kata org,kdg2 itu xsemestinya mjadi milik kita selamanya...
    hey,dont give up ok...

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah