Thursday, July 29, 2010

Ubat Itu Racun Yang Saya Perlukan Untuk Terus Hidup.

.

Saya tidak suka makan ubat,ini serius saya berkata dengan serius.ubat itu racun yang saya perlukan untuk terus hidup.tapi saya tetap tidak suka makan ubat SETIAP HARI.saya bosan saya sudah muak! muak! muak! nak muntah.....

.

saya jenis yang sangat menjaga kesihatan diri saya akan kontrol setiap pemakanan saya .saya juga kontrol persekitaran saya supaya tidak tercemar dengan pekara2 yang membolehkan saya jatuh sakit.saya benci merasa sakit benci sangat2 sakit itu benar2 buat saya rasa diri tersiksa dan terbinasa.saya batuk sedikit uhuk,uhuk,uhuk tapi orang di sekeliling dengar seperti parah nak mati.wajah saya nampak pucat lesu dan keletihan mungkin saya tak cukup tidur,tapi orang sekeliling pandang seperti hampir mati.

.

bosan.....asyik2 ubat hari2 makan ubat rasa seperti sudah menjadi makanan asasi makanan ruji makanan wajib yang harus saya telan secara paksa.dulu,saya rasa ubat itu pahit sekarang saya rasa ubat itu seperti sudah tiada rasa,telan dengan selumber tanpa perasaan.saya marah bila ada orang jadi batu penghalang untuk saya buat sesuatu yang saya suka.saya suka camping,saya suka travelling,saya suka daki gunung,saya suka taekwondo,saya suka kawad kaki,saya suka volly ball,saya suka berbasikal,saya suka jalan kaki.banyak yang saya suka tapi,ramai orang melarang atas alasan SAYA SAKIT.

.

benci okay saya hanya sakit sikit saja masih belum mahu mati lagi...saya masih punya kaki tangan yang lengkap untuk bergerak masih punya kudrat dan semangat untuk buat apa saja yang saya suka.jadi tolong JANGAN LARANG apa yang saya mahu buat,saya sangat tidak suka di layan seperti orang sakit.saya masih sihat saya masih kuat saya yakin saya mampu lawan segala kesulitan.tolong jangan buat saya seperti orang lumpuh yang tidak mampu bangun saya benci di layan seperti itu.

.

.

.

.

.

.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

SAYA MASIH SIHAT

SAYA MASIH MAHU HIDUP!!!

.

.

.

.

.

.

Beautiful_Rose



3 comments:

  1. Nuh:-
    Sayang??
    Dia x mengenali sayang, memang....
    Bole je sayang daki sana sini x sakit, x letih. . .
    kan?
    Pedulikan orang itu syg. .
    k?
    =) hug!

    ReplyDelete
  2. ;)
    Tiada yang sempurna.
    Kalau benar kamu ada sakit; bertanya pada yang 'ahli'. Dapatkan pesan. Kalau masih doubt, dapatkan pesan dari ahli yang kedua. Dan jika masih sama, sudah la; jangan di cari 10-20 ahli lain semata-mata mahu mencari jawapan yang secucuk jiwa.

    dan andai ahli itu berkata OK, OK kan saja.
    jangan di dengar kata yang lain yang bergunung kata tidak.
    ya, concern is ok, but everything start with con- always con!

    kalau ahli kata kamu ok, terus saja. terus apa yang boleh.

    yang penting; tahu limit kita.
    kan kita ini bukan perfect. Dan apa2balik pada Maha Esa.

    p/s: Jangan zalim pada diri sudah. Zalim itu apa? Zalim itu meletakkan sesuatu bukan pada tempatnya. Fahamti?

    ReplyDelete
  3. Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah