Wednesday, November 17, 2010

Kuasa Dan Wang

.
.
.
.
.
.
.


Kuasa dan wang jika di beri pilihan,yang mana satu pilihan korang? haa...fikir baik2 sebelum buat sebarang jawapan.sebelum aku terus pada topik ini,aku nak korang jawab dulu soalan tersebut...
.
.
.
.jumpa nanti next entry okay!
.
.
.


.
.
.
.

:: selamat hari raya aidil adha
kepada semua umat islam di muka bumi ini
ini adalah entry auto publish...
aku nak tidur awal malam ini
esok kerja...
.
Beautiful_Rose
.

.

14 comments:

  1. daripada 2 pilihan tue...i think i choose Wang ..

    ReplyDelete
  2. i pon sama mcm e.indah.Wang!dengan wang aku leh dapatkan kuasa.Aku giler sama wang?nope!cuma mentaliti normal.

    ReplyDelete
  3. aku pun pilih wang walopon aku gila kosa..
    aku kena ada wang..sbb wang lagi byk kosa skng..haha

    ReplyDelete
  4. kuasa atau wang..
    kuasa....
    wang....

    dengan kuasa boleh dapat wang
    (saahgunakuasa)
    dengan wang boleh dapat kuasa
    (rasuah)

    kalau kuasa orang nak jatuhkan..
    kalau wang orang nak miskinkan..

    nak dua2 boleh tak?

    he.he..
    nak wang lah..
    wang yang banyakkkk...

    nak beli macam2...,,,
    yaa....!!!

    ReplyDelete
  5. wang lah rose...kalau ada wang kuasa pun kita dapat.....

    ReplyDelete
  6. wang la...
    dengan adenye wang,kuasa pun ade...

    hehehe...

    SALAM AIDIL ADHA...

    ReplyDelete
  7. hyep sayang~

    jgn lah gila kuasa...

    tapi aku suka kuasa..

    dimana ada kuasa.. di situ ada duit..

    ReplyDelete
  8. oleh itu..


    gua nak gila kuasa kat sini...


    dtg sini ibarat mcm kne simbah cat merah kat muka~

    ReplyDelete
  9. 3 kali baru cukup haul..


    the power is in ur hand!

    ReplyDelete
  10. E.INDAH :
    huhuhu yeke....samalah

    BISKUT :
    mmg secara normalnya mestilah wang kan...kita tunggu nanti

    MIER@MERR :
    itu sudah pasti......

    MACY :
    kuwang? heheheh boleh gabung eh? =p

    PUTERI :
    huhuuhhu yes...wang!

    ReplyDelete
  11. IETA :
    betul tuh.

    WHITE ROSE :
    yup bila ada wang,kita boleh dapatkan kuasa.

    NAJ HEBAT :
    gua tau lu mmg gila kuasa....

    HAMZAH :
    ko mmg gila duit kan?

    UNCLE BER_U_WANG :
    sungai wang apakah? ada wang kah? hehheheheeh mcm2 lah uncle nieh

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah