Monday, February 21, 2011

Kurus Salah,Gemuk Masalah

.
.

Masa Gemuk
.
"wah,lama gila tak jumpa kau semakin berisi nampak.dah kahwin ke?"
.
"berapa orang anak sekarang,makin montel nampak?"
.
"eh,pesal aku tengok ko ni macam mak cik beranak 3 jerk?"
.
"awak pregnant ke?"
.
"dari belakang,aku ingat mak siapa tadi.rupanya ko!"
.
"bila ko nak kurus ni..."
.
"ko tak leh makan benda ni,diet la woi...."
.
"baju ni tak sesuai dengan cik,semua free saiz"
.
.
.
Masa Kurus
.
"makin kurus ko sekarang,sakit ke?"
.
"weh,pesal ko kurus macam tak best jerk!"
.
"ko ni diet ke,tak cukup makan langsung?"
.
"lama tak jumpa,makin kurus sekarang.putus cinta ke?"
.
"eh,pesal ko dah kurus aku tak percaya ni!"
.
"kurus...keciwa,makan hati ke hape ni?"
.
"janganlah kurus nanti keding macam papan"
.
"ko diet eh,pesal makin mengecut je aku tengok?"
.
.
.
.
payah betullah mulut2 orang nieh...kurus salah gemuk pun masalah.eh,ikut suka hati akulah nak gemuk ke kurus ke kau susah hati buat apa? rasa terjejas ke? mesti tak lah kan...so,diam2 sudah jangan banyak komenlah yerk.sendiri jaga diri sendiri cukuplah,aku jaga diri aku dan aku tahulah aku cukup makan ke tak ke kau peduli hape? kau nak bagi aku makan ke? aiseh...penatlah nak melayan semua.tu la manusia ni payah betul,semua serba tak kena tak tahu apa yang betul tah,tahunya nak komen saja...hurm bila lah nak kurus ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
Beautiful_Rose
.
.

9 comments:

  1. syg nak exercise sorang2 la....
    sebuk nak wat lagu bagai!
    =p

    hug!

    1st comment!
    yeay!!

    ReplyDelete
  2. ntah, sukati ak lah kan
    dah ak mmg flexible..haha
    blh gitu?

    ReplyDelete
  3. macam2 mana skali pun

    moga kamu sehat sentiasa, dirahmati selalu.amin =)

    ReplyDelete
  4. org yg suka menikam org lain dengan kata kata pedas sebenarnya menyembunyikan kekeurangan sendiri di balik kata kata kesat ...

    biarkan org bkata ..yang penting itu kita ...

    note: tapi saya pun on diet ne ....heee ; p

    ReplyDelete
  5. taknak angkat ketiak lar..

    ditengah2 komplen tuh terselit rasa jeles...

    ReplyDelete
  6. hahahaha...
    aku gelak baca ayat ko ni...

    nada ape lagu ANGKAT KETIAK nih?

    ReplyDelete
  7. bila aku cakap aku gemok diorang marah, aku nak kurus aku cakap nak diet pun kena marah.



    apa bende yang orang tak marah??/

    ReplyDelete
  8. MR AKID :
    huhuhu u tu pegi joging skang! asek makan tido jerk =p

    AL :
    hahah boleh jerk...
    tiap2 bukan tukar watak dan fizikal.bagus...

    FZ :
    alhamdulillah...harapnya macam tulah.kalau sakit semua benda susah nak buat kan.

    E.INDAH :
    mmg pon...asek nak komen org jerk.bila kena kat diri sendiri tahu senyap pulak kan.

    GHOST WRITER :
    hahahha betul ke ko tak angkat ketiak nieh? ade bau =p
    mulut org mmg macam tu.semua tak puashati asek nak komen macam dia sempurna serba serbi kan.

    ReplyDelete
  9. WHITE ROSE :
    hehehhe nada lagu pengakap...aku tukarkan liriknya sekali =p

    ZARIFAHMR :
    hahhaha dorg tak kan marah kalo ko jadi lbh gemok dari dorg =p

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah