Saturday, August 13, 2011

Yang Dikenang






entah kenapa dalam bulan puasa ni,aku kerap teringatkan ko semua yang pernah berlaku satu masa dulu.aku pernah cuba untuk sms ko berkali2 tapi lepas habis aku taip,aku tekan button save bukan send.ye...mengaku la aku segan sebenarnya.kita kawan tapi entah...mungkin cebis2 kenangan dulu tu buat aku rasa nak teringat kat ko.kisah kita terlalu ringkas hanya untuk beberapa bulan saja.tapi aku tak marah...sebab keputusan adalah dari kerelaan kedua2 belah pihak.

seingat aku,kita tak pernah bergaduh dan serasa aku ko tak pernah marah2 pada aku.cuma aku terkesan yang ko mungkin ada rasa kecik hati sikit pada aku dulu.*mungkin aku sendiri pun tak pasti.sebab ko sendiri tahukan macam mana aku dan ko dulu,nak kata mesra mungkin suam2 kuku je.dan salah aku juga...sebab aku macam tak pentingkan ko kadang2 aku sendiri sedar masa arwah opah aku meninggal tahun lepas.aku just bagitau ko yang aku kena balik kampung sebab opah aku meninggal.dan selepas tu aku senyap ko sms aku tak balas,sebaliknya banyak perkara yang aku luahkan kat blog mungkin ko terbaca.

ko tau,aku paling ingat bila setiap kali aku nak balik kampung,ko akan tunggu dan temankan aku kat pudu sampai aku naik bas.masa tu aku masih study lagi kat kuala selangor...dan aku masih tak tau macam mana nak guna train untuk ke tanjung malim.aku rasa ko baik sangat sebab sudi temankan aku sampai naik bas sedangkan ko sendiri terpaksa pulang ke rumah lewat dari hari biasa.aku berterima kasih untuk tu,lagi2 bila ko dengan baik hati tolong angkat beg aku yang berat macam batu tu.mulanya aku larang,tapi ko tetap nak tolong juga.aku ingat lagi ayat ko masa ni "beratnya, isi apa dalam ni?"

ko tau,sebenarnya aku rasa serba salah sangat sampai hari ni sebab pernah buat ko kecik hati dulu.harap ko maafkan aku kalau dulu aku pernah buat salah silap pada ko dulu.kita kawankan? yang dah lepas tu biar jadi kenangan...aku pun tak pernah nak sakit hati kat ko walaupun dulu ko yang cadangkan supaya kita tak teruskan kisah kita dulu.mungkin betul cakap ko, ini yang terbaik untuk kita.mungkin kita tak serasi bersama dan mungkin juga masa tu kita masih belum cukup bersedia untuk berada di tahap serius macam tu.

:: aiseh...pesal ayat aku bunga2 lak nieh -_-"
:: aku minta izin tulis ini untuk ko,maaf kalau tak suka
nanti aku delete post ini.





Beautiful_Rose

18 comments:

  1. teringat kenangan lama ek..?
    maybe dia juga rindukan beautiful_rose juga.. send msg saja bertanya khabar.. manalah tau dia pun type msg then save..

    ReplyDelete
  2. kenangan . =)

    itu yang matangkan kita .

    ReplyDelete
  3. kenangan mengusik jiwa lah ni...

    ReplyDelete
  4. tumpang garu ketiak.. ;p muahahah.. pss.. mek jah.. aku tau entry kali ni ko buat untuk sape. untuk abang F (apam balik) kan? muahahahah.

    ReplyDelete
  5. bedahyah :
    bile mase pulak? abg F pon aku tak kenal...gilak.tak de kene mengene la

    ReplyDelete
  6. ish ish.. ko buat2 lupa ngan abang FENDI~~~ ye.. muahahah

    ReplyDelete
  7. apesal belah kanan tu gmbaq aku x dak ha mek jah..? meh try gne google account jap..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. fendi x de kene mengene dgn aku der...kan ke die tergilekan ko.sampai siap jejak lagi ko kat rumah baru..kehkehkeh =p

    ReplyDelete
  10. heh~
    biaselah,adat berkasih sayang org kate.

    erk,yeke?hahah

    ReplyDelete
  11. hanya sempat mengucapkan selamat siang untuk kamu,rose.

    maafkan kerna kelewatan nih.

    ReplyDelete
  12. haishhh nape xsend je??huhuhu..

    ReplyDelete
  13. kalau kita ingatkan die,die pon mungkin ingatkan kita.Mcm cite hantu mak limah blk kg..hehehe...

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah