Thursday, March 25, 2010

Penghargaan Kepada Semua

Assalamualaikum.....
Masih lagi bercerita tentang cerita kelmarin entry poyo si gadis tua tentang tarikh 23 mac.nampak tak kepoyoan semakin terserlah dengan secara terang terangan masih lagi mahu menceritakan tentang tarikh lepas sedangkan hari ini adalah 25 mac.motif? masih mahu perasan yang ada orang nak ambil tahu pasal kau kan.okay ketawa secara menggila si gadis tua semakin sudah hilang pedoman lagaknya cis!

kelmarin berkotak2 sms selamat hari jadi,selamat hari lahir,selamat hari ulang tahun dan seumpama dengannya berebut2 nak masuk ke inbox hp.dan ucapan balasan "trimass tak sangka masih ada yang ingat dengan tarikh itu" copy paste satu balasan dan send kepada mereka2 yang wish.kau kekurangan idea tika itu dan hanya itu yang mampu kau kata kepada mereka sebagai ucapan penghargaan.tidak lupa juga yang wish di blog trimass sangat2 dan kau terharu dengan entry khas yang di buat oleh si kosong dan cikbiol.sungguh kau terharu gila sampai rasa nak hentikan jam dan masa supaya kau boleh alami perasaan itu berkali2.sejuta kali pun kau sanggup sebab mereka2 ini lah yang telah berjaya membuatkan kau tersenyum dengan seikhlasnya sepanjang bulan yang penuh dengan kemurungan ini.

banyak ujian sepanjang bulan ni dan kau telah cuba untuk bertahan dengan pelbagai kesakitan itu.kau sedih kau menangis secara senyap tanpa ada yang tahu.kau ketawa dan bergurau senda dengan mereka seakan kau tiada masalah.sedangkan di dalam hati kau menggung beban yang amat berat.tapi tidak mengapa asalkan kau dapat melihat mereka tersenyum itu sudah cukup untuk membuatkan kau rasa gembira.sungguh kau sayang mereka2 sungguh kau cinta mereka2.dan untuk itu,akan datang satu entry khas buat mereka2 yang telah memberi hadiah yang tak ternilai ini.






Beautiful_Rose

8 comments:

  1. ye la suruh org ckp sekali lagi la tu!
    yeeeerrr Selamat Hari Jadi!!!

    ReplyDelete
  2. From Mr Green a.k.a GREENATOEXIPLANETARIUM

    no celcom awk akan jadi private number pada hari ini. . .

    ReplyDelete
  3. ekeke nama aku de segan ler hehe :)
    hope ko happy2 je pasni :)

    ReplyDelete
  4. untuk memberikan kebahagian ittu skar buat pakcik tapi pakcik hanya mampu mendoakan kebahagian buat kamu

    ReplyDelete
  5. hati berdetik
    indahkan kalau hidup ini ada yang menghargai kita seperti ini.

    tapi realiti kehidupan bagaimana?

    bagi aku
    ada saja berjela-jela hati yang beratus sedia untuk memberi kita secubit dua kegembiraan dan menyulam seni-seni emas penghargaan pada kita; cuma kadang2 kita kabur dan terlepas pandang mereka.
    ya, mungkin saja aku bernada optimis, tapi sebenarnya, itulah hidup.
    kita hanya pandang apa yang kita harapkan, tapi kita sisihkan tumpuan kita dari 'hal-hal-kecil' yang sebenarnya itu satu anugerah dari Allah.
    ya, aku pun kadang2 begitu.
    oh, malangkan.

    anyway, selamat hari ulang tahun; yang belalu; err belated :)
    salam

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah