Sunday, December 19, 2010

Bayar Hutang Amni

.
.
Salam sejahtera kepada semua umat manusia yang wujud kat muka bumi ini.sudah makankah? kalau belum,sila masak sendirilah tak koser aku nak tolong masakkan untuk korang...hiahahah.okay mukadimah tak ada motif,time kemalasan macam ni apa kata kita layan tag,lama kot aku tak buat tag.huhuh aku telah di tag oleh
amni tah hape ke bende dia tanya aku jawab jelah...layan =p
.
.
.
1. Anda ada berapa Hp?
4 tapi si noki kecik dan si noki gemuk sudah nazak tinggal 2 lah
.
2. Jenama Hp anda?
Nokia
.
3. Function Hp anda?
noki gemuk dulu adalah bluetooth,camera semua.tapi aku rasa malas dah pakai hp macam tuh.bazir kot sebab bila rosak,rasa macam rugi gila.kalau sekupang dua tak pe.so,pakai hp cikai sudah janji boleh sms dan call cukup.
.
4. Anda menggunakan talian apa?
Maxis,Digi dan Celcom
.

5. Jimatkah anda?
sangat jimat sebab jarang sms dan call melainkan kalau penting saja.
.
6. Berapa banyak wang yang anda habiskan untuk topup dalam masa 1 bulan?
paling banyak aku topup rm30 tu pon boleh tahan sampai 2bulan lebih(maxis) celcom jarang pakai tapi selalu juga aku aktifkan sampaikan kredit dalam tuh dah berkepuk puluhan ringgit.korang tak sudi ke nak bersms dengan aku? digi aku pakai line sangat jimat takat ini...
.
7. Berapa bilangan mesej dalam inbox di Hp anda?
maxis 70 - celcom tak pasti - digi mungkin 100 lebih kot
.
8. Siapa yang paling banyak muncul dalam inbox Hp anda?
family,scandal,kekasih gelap,nuh,si kosong,hafiz
.
9. Ketika anda menjawab soalan ini, siapakah penghantar mesej yang paling akhir dalam inbox anda?
scandal
.
10. Apa perasaan anda bila baca mesej tersebut?
teruja,rindu,gembira rasa nak pengsan berkali2 punyalah excited =p
.
11. Jika anda terima mesej dari seseorang yang tidak dikenali ingin berkenalan dengan anda, apa yang anda reply kepadanya?
Berkenalan? selalunya aku tak reply sms dari nombor yang aku tak kenal dan tak save.kalau aku balas pun mungkin..."? sorry,worong number"
.
12. Perasaan anda bila rakan anda sendiri menyebarkan nombor Hp anda?
aku paling tak suka orang jaja nombor hp aku tanpa kebenaran atau izin aku.memang boleh mengundang rasa bengang yang meluap.
.
13. Anda gembira bila menerima mesej dari seseorang?
ermm...tengok keadaan gaklah.kalau sms dari orang2 yang aku tak suka,mmg aku tak akan suka. .
14. Berapa laju anda menaip mesej?
ikut kerajinan dan kepentingan,kalau malas,mmg slow... =p
.
15. Siapakah orang yang pertama anda mesej/call hari ini?
doktor...nak ingatkan dia pasal budak2 sunat
.
16. Berapa kerap anda ber'3G'?

Tak pernah...sebab memang tak ada 3g
.
17. Ringtone apa yang anda gunakan?
kalau noki gemuk dulu,aku suka guna tone "unintended"
.
18. Bagaimana pula dengan 'message alert'?
love story - rain
.
19. Berapa saiz Memory Card Hp anda?
1GB je tak payah banyak2
.
20. Anda ingin memiliki Hp baru?
buat masa ni tak kot...mungkin akan datang,sedang dalam proses usha2 gak nieh =p
.
21. Alarm di Hp anda?
authum in my heart...hehehe =p aku tak boleh pakai tone yang nyaring dan bising,boleh buat hilang mood bangun pagi.
.
22. Anda ada call/mesej parents anda hari ini?
tak ada...sebab banyak msg dgn adik2 kat FB jerk...
.
23. Namakan orang-orang yang anda ingin tag....
.
.
WHITE ROSE




BISKUT
.
.
.
.

:: nama2 yang di tag MESTI buat ye,jangan nak ngelat.
ini adalah ugutan =p lain2 yang tak di tag,kalau rasa
rajin nak buat tag ni,sangat di alu2 kan yerk =p ::

.

.

.

.

.
Beautiful_Rose
.
.

6 comments:

  1. Nuh:-

    --
    --
    ¯`°¤.¸.¤..¸.¤°´¯`´¯`°¤.¸.¤.
    ::::::(\_(\: ::
    ::::::(=' :'):::: Hi Darling!
    ::::::(,('') ('')::::: :::: .... .... . .
    ´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°´¯`´¯`°¤.¸.¤.¸.¤°´¯`´¯`°¤..¸.¤.¸.

    benci....
    tak tag kite pown!!!
    dia x sayang kite dah...
    sedih....

    Save kan guna digi????hehe ye la x pyh bayar..
    =p

    ReplyDelete
  2. ketika ini mata aku mengalami kerabunan tahap kritikal..siyes aku tak nampak apa weh selain tulisan kaler pink...huhu...maafkan daku yang rabun2 badak nih..

    aku rasa nih macam survey syarikat telekomunikasi jer dengan mesej
    "apalah ertinya teknologi kalau tidak digunakan"

    napa tak mintak no hp sekali...

    ReplyDelete
  3. alamak!!!
    aku pun kena jugak ke?
    aduh!!! malasnya nak mikir....

    ReplyDelete
  4. MR AKID :
    padan muke u!

    NUH :
    u busuk tak de sape nak tag.... =p

    WHITE ROSE :
    hehehhe mengamalkan konsep...what u give,u get back...boleh? =p

    BISKUT :
    hahhaha buat jgn tak buat..nanti aku korek biji matu mahu? =p

    EITA :
    heheheh buat yerk..jangan ngelat =p

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah