Thursday, April 19, 2012

Mahu Kelihatan Lebih Berseri Di Hari Istimewa Anda?



Ini dia jawapannya! VCO soft gel + Collagen



serba sedikit info mengenai collagen :

Kesan-kesan penyusutan kadar collagen :

- Kulit mula hilang keanjalan semulajadinya dan tanda-tanda awal kedutan mula jelas apabila mencapai pertengahan umur 20-an.

-Pengurangan collagen boleh mengganggu bahagian badan lain,terutamanya dalam penjanaan semula tisu-tisu lembut.

- Collagen dalam tisu lembut semakin berkurangan,ini mengakibatkan kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa.

- Menghalang pergerakkan nutrisi dan hidrasi yang mempunyai kesan ke atas kesihatan keseluruhan,dan mempengaruhi keadaan kulit dan sel lain.Pada masa yang sama,keadaan tulang,kuku dan rambut akan turut menunjukkan tanda-tanda awal penuaan.


Khasiat Catalyst Collagen :
- Membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis.
- Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit.
- Mengatasi masalah kulit kusam,kering dan berkedut.
- Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap.
- Menyuburkan rembut agar kelihatan lebat dan berkilau.
- Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ketahap maksima.


Kesan Collagen :
- Mengurangkan kulit berminyak.
- Dapat mengurangkan masalah jerawat.
- Dapat mengurangkan parut-parut yang ada dikulit.
- Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga.
- Minda lebih cergas dan pergerakkan anggota tubuh badan menjadi lebih lancar.

:: 1 kotak ada 15peket.ia serbuk berperisa buah buahan yang boleh di makan begitu saja.


Baca ni pun dah rasa best kan...okey testimoni aku sendiri mengamalkan collagen,kulit jadi lebih cerah dan lembut.Pertumbuhan rambut pun makin subur je...Macam aku kerja dalam aircond so kulit jadi kering,dan kadang-kadang bila aku aktif dengan aktiviti luar,kulit jadi berminyak dan gelap sebab berjemur di bawah cahaya matahari.Tapi lepas ambil collagen ni,kulit jadi lebih baik dah tak kering atau berminyak macam sebelum ni.Jadi lebih cerah dan licin je.Memang boleh nampak perubahan kulit jadi cerah dalam masa seminggu! Untuk hasil yang lebih baik,ambil collagen + VCO.

Collagen ni serbuk berperisa buah-buahan,boleh di makan begitu saja atau campurkan dengan jus minuman.Macam aku,tak boleh nak telan macam tu je sebab selalu tersedak sebab serbuk kan.So,aku selalu la campur dengan air...tak ada masalah pun dan hasilnya tetap sama.Better collagen ni di ambil pada waktu malam sebab lebih mudah untuk di serap.Apa-apa pun,suka aku nak ingatkan kat sini jangan cepat give up kalau kau baru guna pertama kali tapi tak ada hasil.Sebab penerimaan setiap orang adalah berbeza,ada yang cepat ada yang lambat nampak kesan dia.Adik aku pun ambil collagen ni,dan dia sendiri pun nampak perubahan pada kulit dia jadi makin cerah.

Selalunya aku ambil VCO 2 biji + collagen ni waktu malam.Sebelum tu baca dulu selawat 3x insyallah hasilnya pasti akan buat kau tersenyum.Kalau rasa macam tak boleh nak telan 2biji,boleh diambil sebiji untuk siang dan sebiji untuk malam.Atau sebiji buat makan dan sebiji lagi buat sapu kat muka pada waktu malam sebagai pengganti cream malam.Dan cuci muka hingga bersih pada esok harinya dan lihat sendiri hasil dia,kulit jadi licin dan lembut.Juga boleh di sapu pada bibir yang kering.Cakap banyak pun tak guna,belum cuba belum tahu.Nak tahu hasilnya,cuba la sendiri atau untuk maklumat lanjut boleh semak di sini http://catalyst2u.net/

atau boleh pm saja ke FB Azierose-Ornick
hei,ada promosi sempena hari ibu tau rugi kalau tak beli sekarang.
promosi akan berakhir pada 31 mei 2012.siapa cepat dia dapat!







Beautiful_Rose




No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah