Tuesday, April 17, 2012

Teringin Sangat



Aku dalam mood teringin nak makan benda manis.Sangat-sangat teringin dan dalam kepala aku just membayangkan puding karamel.Boleh buat nangis ni kalau tak dapat T_T aku dah usaha cari kat kedai jual kuih,tapi tak ada.Tak tahu mana nak cari lagi.Aku minta adik kedua buatkan,tapi dia cakap tak ada resipi pula.Nak harap aku buat,memang tak la sebab aku bab buat kuih ni agak slow.Lagi-lagi kalau kuih tu nak kena bakar atau kukus,memang fail...Jadinya aku hari-hari kempunan mengidam nak makan puding karamel.

Ada sesiapa tahu buat atau sesiapa boleh share resipi puding karamel? Aku tak nak buat,aku just nak makan je...kalau dapat resipi,aku pas je kat adik kedua minta dia buatkan.Tengah bersedih ni nak makan puding karamel sampaikan tak ada selera nak makan benda lain dah.Aku try cari tadi tapi macam-macam cara dan macam-macam jenis resipi ada.Aku jadi kompiusss ler nak try yang mana.Hope dapat yang betul-betul jadi ok la...tapi tak tahu yang mana satu betul.Kalau ada sesiapa yang tahu,meh sini share dengan aku...kesian kot kat aku ni dok kempunan je hari-hari... T_T








Beautiful_Rose


No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah