Sunday, June 6, 2010

Hari Ini

.
- pergi klinik
- jahit tepi slim cutting
- potong kain wat jaket
- repair kasut kesayangan
- balik kuala selangor seawal yang mungkin
- ajar encik purple dan scandal sulam manik
- potong kain vest
- study sikit
- tidur
.
.
.
.
.
jadual sangat penuh hari ini...banyak pekara aku nak selesaikan dalam satu hari ni.hope2 semua berjalan lancar.tekanan mental fizikal betul2 buatkan aku rasa sedikit down.mood tak menentu asyik nak cepat marah je tapi tak mampu nak lepaskan sebab terlalu penat.so,sudah mula membuat plan setel trial,kawad tamat latihan,malam gemilang,boleh rehat sikit sambil study untuk final nanti.tinggal lagi 2minggu untuk final tapi debar masih tak terasa,seakan tidak ada perasaan untuk menghadapi final.sedangkan sendiri sudah maklum final memang susah gila terutama bab amali.aku tak dapat nak banyangkan macam mana keadaan aku masa nak buat amali nanti.lukis pola,gunting kain,menjahit dalam satu masa yang sama...pengsan okay...
.
.
.
- lukis pola
- gunting kain
- menjahit
- masa di beri 4jam -
.
.
.
.
aku mesti pulun habis2 pada teori dan folio sebabnya aku memang kantoi habis kalau nak buat draft pola.serius okay aku tak mampu nak buat pola tanpa nota memang blank jawabnya.sedangkan masa trial pun aku boleh tersilap sana sini...hishhh risau lak tiba2
.
.
.
.
.
.
Beautiful_Rose


No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah