Monday, June 28, 2010

Gadis Haruman Maskulin






Aku nak tahu,pelik ke kalau seorang perempuan memakai minyak wangi lelaki? aku rasa macam normal je kot...aku rasa baunya agak nyaman lembut dan tidak menusuk hidung.jadi sangat selesa.tapi ada saja yang nak komen macam2,ikut suka hati akulah nak guna pakai apa sekali pun bukan guna duit engkau pun...
.

Spirit Aqua tutup hijau brand Avon (promote) serius aku suka gila dengan bau perfeum nieh.walaupun ni perfeum untuk lelaki tapi aku memang suka gila.so,aku ada beli 1 botol untuk diri sendiri.aku memang manusia yang gilakan minyak wangi dah berbelas botol dalam koleksi.tapi semua tu perfeum untuk perempuan now sudah jatuh hati sama encik spirit aqua,so aku pun beli satu...

.

.





"wanginya bau perfeum ni?"

.

"(senyum macho)"

.

"tapi kenapa baunya macam perfeum lelaki?"

.

"memang perfeum lelaki pun"

.

"kau pakai?"

.


"yup"

.

"eee....busuklah perfeum lelaki"

.

"erk,biarlah aku rasa sedap je"

.

"peliknya.kenapa pakai minyak wangi lelaki?"

.

"sebab aku punya sukalah nak pakai apa pun"

.

.





.


.

Beautiful_Rose



.


.

2 comments:

  1. tak pelik sbb my abah pun suka pakai perfume pompuan sbb dia ckp wangi..

    thehehhe..

    salam kenal..

    ReplyDelete
  2. to makdara terdiva : owh bole mcm tuh lak ye =)
    salam kenal juga.......

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah