Saturday, April 24, 2010

Terkenang

.

ada masa-masa kita terkenang
bukan nak ungkit kisal silam
tapi ada kalanya itu jadi peneman
bila bersendirian
.
kau pernah tersenyum
kau pernah ketawa
kau pernah bersedih
kau pernah menangis

.

.

.

.

.

aku teringin sangat nak tengok bulan bintang dengan seseorang

aku teringin nak tengok keindahan pelangi dengan seseorang
.
.
.
.
.

angan-angan selalunya indah bukan? kalaulah hidup ini umpama angan dan mimpi,aku rela tidur sepanjang hari.tak mahu buka mata walau sedetik pun sebab aku takut kalau mimpi itu hilang dari pandangan.seronok kan kalau dapat selalu tenang macam ni tak ada gangguan tak ada kesedihan.tapi ada kalanya aku teringin nak menangis bersedih tanpa sebab.tapi nampaknya ada orang akan nilai aku seperti insan negatif.tapi yang benarnya aku bukan begitu cuma ada kalanya aku terkenang.aku teringin nak bercakap dengan seseorang tanpa henti dan mahu dia mendengar saja segala luahan hati aku.dan pada masa itu aku teringin nak dia cakap begini...
.
"awak jangan sedih saya akan selalu ada bersama awak janji!"

.
tapi kadang2 aku takut...takut kalau itu sekadar cakap di atas angin saja.trauma fobia itu sangat menakutkan,sungguh aku tak sanggup.biarpun hati sekeras batu tetap akan dikalahkan dengan airmata yang lalu sampai mencipta lekuk yang kekal di situ.nampak tak,sekeras2 batu kalah juga akhirnya dengan air.




Beautiful_Rose


No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah