Wednesday, April 6, 2011

Celebrate?

Ahad lepas celebrate birthday untuk 2 orang,aku dengan adik kedua.kebetulan lahir pada bulan yang sama,so sekalikan je jimat kos.tapi celebrate agak lewat sebab bulan lepas kan banyak hal yang bertindih bulan yang sangat bz.tapi tak kisahla janji masih lagi diingati.just celebrate dengan family jerk tak ajak orang lain pun.memang kebiasaannnya memang macam ni,lebih selesa celebrate dengan family je.tak perlu nak ajak orang ramai2.




Kek tu kalau dah warna merah dihiasi dengan bunga rose merah,dah tentu la aku yang tempah.huhuhu tapi itu kek coklat sebenarnya just dekonya aku pilih warna merah dengan hiasan rose diatas...i like it! so malam tu kami makan satay,kek lapis sarawak * aku tempah kat member adik kedua dan makanan ringan lain.lepas je potong kek acara membuka hadiah pula.dan...pic kedua itulah yang aku dapat daripada mereka...

ayah bagi kain ela cotton bunga oren tu,mak bagi baju hijau adik kedua bagi cardigan labuh warna putih cream.adik lelaki bagi olay white radiance cream dan last adik bongsu bagi 2 pin tudung rose yang cute tuh...present yang biasa2 jerk,tapi tak kisah pun pasal present tuh.yang penting diingati tu jerk...pape pun thanks pada my family sebab tak pernah lupa pada tarikh lahir aku walaupun aku sendiri selalu terlupa dengan birthday sendiri... =p







Beautiful_Rose

6 comments:

  1. befday kau ke?? haha hepy befday !!!! best gile kek tu! hulur sikit la!

    ReplyDelete
  2. aku tak penah smbut bsdet. haha.

    ReplyDelete
  3. ouh Rose...

    apakah aku sudah mengucapkan selamat hari ulangtahun untuk kamu...

    maaf kalau terlewat...

    ReplyDelete
  4. sambut dgn adik beradik pun dah cukup meriah kan..? :)


    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    HOW TO..

    ReplyDelete
  5. xpenah dapat hadiah dari family..wuwuwuwu.. T_T

    ReplyDelete
  6. CIK AISH :
    belated lorh...celebrate lambat sikit...huhuhu mai la sini

    ORANGLIDI :
    jom aku celebrate dengan ko.

    GHOST WRITER :
    sudah ghost...ko dah pun ucapkannya awal hari tu.

    NABILA_2908 :
    yup...meriah dan lebih selesa dan best.

    ROSSA ALINA :
    huhuuh x per...try mintak la =p

    ehe,y penting diingati kan?

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah