Wednesday, April 6, 2011

Konvokesyen Inpens International College Ke-15




Tempat : Dewan Bangunan Sultan Sallehuddin Abdul Aziz Shah "Jubli Perak Shah Alam"
Tarikh : 26 march 2011
Masa : 8:00am - 2:oopm






Bulan lepas bulan yang agak bz bagi aku macam2 hal yang aku perlu buat dan uruskan.salah satunya pasal konvo...yup aku baru saja konvo 2minggu lepas.jurusan yang aku ambil senior dress making level 2...klick sini untuk baca.tak ada apa yang menarik sangat pun.just macam biasalah penyampaian sijil dan anugerah pada pelajar2.dan penerima anugerah pelajar cemerlang pada tahun ni adalah lelaki...student elektronik tak silap aku.dan sekarang mamat tu dah jadi pembantu kat kolej aku dalam jurusan yang dia pernah belajar dulu.aku? tak payah tanyalah...bukan ada apa2 jasa pun aku kan low profile tak gitu? =p

gambar aku konvo tak banyak pun...sebab masa tu camera,adik2 aku yang pegang.so,90% gambar dalam camera tu adalah gambar perasan adik2 aku saja....agak hampeh kan? aku yang konvo,orang lain pula yang beriya2 bergambar.tapi tak mengapalah,nasib aku ada tempah gambar untuk family ada juga yang boleh di buat kenangan...ye dak? untuk tatapan korang,aku upload sikit2 sudah...bukan selalu aku menguploadkan gambar sendiri di dalam blog tak gitu? kualiti gambar kurang memberangsangkan,sila salahkan tukang ambil gambar yang ketar tangan =p







Beautiful_Rose

8 comments:

  1. congratulation dear...

    lepas ni nak sambung study lagi tak..? :)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    BLOG REVIEW : LIFE JOURNEY - DILLA ADY

    ReplyDelete
  2. dah agak dah picca 'awek gua' tuh kamu...

    ReplyDelete
  3. GHOST WRITER :
    eh,taklah...kadang2 je.dan kadang2 jugak bukan....sila lihat betul2 setiap pic adalah berbeza wajahnya. =p

    ReplyDelete
  4. xkan x prasan ade 2 org incas(penyambut ttmu) jage kat tangge blakang tu...1 of them is me...

    ReplyDelete
  5. NABILA_2908 :
    trimas...
    ermm entah la tak tau nak sambung ke tak

    NIL :
    ahaks!

    AL :
    trimass...AL =)

    FZ :
    trimas.... jugak =)

    PEROAD_135 :
    errr...entah aku tak perasan sangat time tu.ramai org.huhuhuh

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah