Thursday, April 28, 2011

Cinta April

Dah 2 minggu aku kenal april sejak aku bawa dia balik hari tu lagi.kemain lagi sayang aku kat april sampaikan sam,dan red star pun aku dah abaikan.kalau dulu sam yang menjadi kesayangan no.1,sekarang april pula yang mendapat tempat dihati.tapi tulah banyak betul dugaan dan cabaran nak bersama dengan april ni.tak macam sam dengan red star aku boleh bawa balik ke rumah tanpa ada halangan.tapi dengan april ni,aku terpaksa merahsiakan kewujudan beliau.kira hubungan secara rahsia la ni.

April pernah bagitahu pada aku yang dia tak suka tinggal kat rumah aku.sebab dia tak dapat hidup bebas macam sam dengan red star.bila ada kat rumah je,april terpaksa tidur kat tenpat yang sempit dan gelap.bukan tu je april memang terpaksa tidur tanpa perlu bangun selama berhari2.sedangkan sam dan red star bebas untuk ke sana kemari tanpa ada sesiap peduli.april lebih suka ikut aku ke tempat kerja.lebih suka tinggal di hostel sebab dia dapat hidup bebas dan tidur di tempat yang lebih selesa (aircond)

tapi nak buat macam manakan...sebab aku hujung2 minggu terpaksa balik ke rumah juga sebab ada training petang ahad.jadi,nak tak nak april terpaksa ikut sama.bila cuti panjang pun aku kena bawa april balik sama,yelah tak kan nak tinggalkan april sorang2 kat hostel pula.jadi apa2 nanti aku juga yang susah.lagi pun kadang2 bila keluar ke tempat2 yang terbuka,aku mungkin akan bawa april sama.Jadi april sekarang sudah menjadi keperluan yang penting dalam hidup aku...

:: tak pe lah april,kita sabar dulu sikit je lagi
harap2 april dapat bertahan untuk 1 tahun lagi...






Beautiful_Rose

7 comments:

  1. apakah april?
    kucing?

    ReplyDelete
  2. April...

    hmppphh...
    April tu dah la gemok berat!
    x sayang lain da...
    menci,....
    =p

    ye keras dan leper...
    itulah keistimewaan april

    ReplyDelete
  3. err..april tu mengkarung ke?

    ReplyDelete
  4. april tuh mesti seekor kelinci kan...

    ReplyDelete
  5. april? hahaha... cam bela spesis reptilia aje ni.. menatang apa tu weh?

    ReplyDelete
  6. kelinci itu ape ghost writer?pelik benau bunyiknye.hu3

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah