Wednesday, April 20, 2011

Jemu...





"Hari tu,mak ke rumah nenek"

"Nenek tanya pasal kau"
.
.
.
"Z tu dah ada kawan lelaki ke?"

"Kawan2 ramailah kawan yang macam mana?"

"Kot kawan yang rapat dengan dia"

"Entah,dia senyap je."

"Kenapa,mak sudah ada calon untuk dia ke?"

"Tak de lah...dia tak nak kahwin ke?"

"Tak tahulah...hari tu ada orang bertanyakan pasal dia.orang tu duduk kat K kira sedara2 jauh jugalah,tapi dia tak nak pula"

"kenapa?"

"Entahla dia,tak fikir lagi katanya"

"Bila lagi,umur dia dah berapa sekarang?"

"2_tahun..."

"Ermm..."













Beautiful_Rose




12 comments:

  1. aku doa kau cepat jumpa jodoh, boleh rose?

    ReplyDelete
  2. ehem3....xlama dah la tu yer cik rose?hehe....

    ReplyDelete
  3. ak igtkan jemu lagu may tu. hehehe.. rilek la azi.kalo dah jodoh tak kemana hehe

    ReplyDelete
  4. hurmmm....awal lagi kot.

    jangan risau,tetap ada orang yang nak gak.

    ReplyDelete
  5. tiba masanya nanti.. adalah kan.. aku pun? hai entahlah.. habiskan ngaji dululah baru pk ni semua.. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. NIL :
    huhuhu janganlah.doakanlah aku cepat kaya =p

    MR AKID :
    best what..............

    ROZAMI :
    entah fikir macam2 lah.

    HONEYBUNNY :
    erm..lama lagi kot.

    ORANGLIDI :
    ehe..jemu lagu may best.jemu y ini x best =p

    ReplyDelete
  7. GHOST WRITER :
    yup masih terlalu awal.

    FAAEIN Talip Roy :
    uit,kenapa nak habiskan gaji dulu? belanja la aku dulu woi...... =p

    ReplyDelete
  8. kalo ko taknak org doa ko kawen cepat.. ko tolong doakan aku dan mirul kawen cepat la... hahah...

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah