Wednesday, July 20, 2011

Banyak Sebab


Blog ni makin hari makin boring aku tengok.entry makin sikit dan berkurang walaupun hakikatnya ada banyak hal yang aku nak tumpahkan kat sini.tapi tak terluah,asal duduk depan april klick new post dan letak tajuk...menung seminit dua taip sebaris.dan menung lagi 15minit buka FB layan game jap sampai setengah jam.taip lagi 2baris menung lagi tangan gatal klick blog list dan blogwalking sampai berjam2 baca dan komen.buka balik blog sendiri menung lagi blur...buka FB balik buat status dan komen status balas mesej tongkat dagu dengan tangan kiri dan meneung lagi.sakit pinggang duduk lama2 dan sandar kat katil.

akhirnya entry aku sampai takat tu jelah hanya 1 perenggan tak bersambung sebab blur.dan terus save dengan niat akan sambung nanti...tapi akhirnya entry tu tergantung.hari seterusnya buka entry baru dengan tajuk baru dan entry yang semalam aku delete.dan hari2 yang berlalu terus begitu dan begini...aku mulai bosan dengan life sendiri.ada rasa sesak tapi entahlah kenapa aku abaikan saja macam tak ada apa2 yang berlaku.sedangkan dulu,aku sure akan kusut gila...tapi sekarang,semua benda aku abaikan macam tak penting.mungkin aku terlalu banyak fikir...tapi apa yang aku fikir aku sendiri pun tak tahu.annoying sungguhlah!







Beautiful_Rose


5 comments:

  1. tulis tajuk pun kira ok lah. byk fikir.. smpai satu masa buat keputusan, then stop fikir.

    ReplyDelete
  2. len kali tulis yang pendek2 aja maaa...janji lebih padat dari sebelumnya.

    musim kering,biasalah..jus otak pun kering.

    ReplyDelete
  3. aku bace nih aku da senyum sorang2.sebab en3 aku makin hari makin kontot!

    ReplyDelete
  4. sabar2...

    jangan kusut2...nanti dah ok..kita berbog semula ok..;-)

    senyum..;-)

    ReplyDelete
  5. rilek la... kalo xde idea tak yah serabut2 nak update... layan ym ade gak pekdah hahha

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah