Thursday, July 21, 2011

Tepati Janji



Hai...selamat pagi?
owh,aku merepek apa pagi2 ni nampak sangat boring kan.so,untuk hari ini update seperti biasa boring dan membosankan.dan terasa lebih heaven bila blogwalking dan buat semak kat blog orang...tak gitu? so,hari ni update ringkas.owh,teringat dulu aku pernah hutang entry pasal teka gambarkan? pada entry ini dan entry ini.so,hari ini mahu bayar hutanglah.

dan jawapannya
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





sila fokus pada wajah yang di bulatkan...okeh inilah wajah sebenar perempuan gemok 68kg.tak percaya? percayalah...aku tak tipu ini memang aku sebenar.gambar2 yang aku letak dulu2 tu semua ilusi semata2 =p owh,gambar ini diambil pada tahun 2006 selepas meeting malam di kem kuala woh.okeh sekian saja untuk hari ini...









Beautiful_Rose


6 comments:

  1. hehehe... Tak ada lah berat mana, masih dalam standard weight lg la tu...

    ReplyDelete
  2. baru 68kg..tak sampai lagi 70..hahhaha.....

    ReplyDelete
  3. cuba tarik nafas dan hembus.agak2 perut masih leh tarik tuh..no hal punya.

    baru2 nih ada perkhemahan di Banding,Grik.patut jadi instruktor ke sana,tapi last minit minta tarik diri sebab ada hal nak buat.lau tak leh gak join budak2 pengakap nih.

    ReplyDelete
  4. kem kuala woh? wah ak penah pegi situ

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah