Friday, July 15, 2011

Siapa Stalk Siapa?


Buka FB...ada 2orang add klick dan tengok siapa gerangan.punya profile pic yang sama dengan posisi yang berbeza juga berlainan nama dan jantina empunya.reaksi aku tika itu hanya mengeluh panjang...buka profile salah seorang darinya,terlihat gambar2 bahagia dengan busana pengantin berwarna silver.kedua-dua tersenyum bahagia...aku tengok kejap dan tutup tak accept pun.beberapa hari lepas dia call aku masa aku tengah sibuk bekerja.


"hello..."

"ye,hello..."

"tengah buat apa tu?"

"tengah kerja."

"owh,kerja...sibuk ke?"

"yup sibuk sikit.biasa pagi2 macam ni patients ramai"

"oh,yeke....tak on FB?"

"eh,ada FB ke tak tahu pun..." (ayat pura2 tak tau)

"ada.baru buat...dah add dah nanti aprove ye"

"oh,okey...lama dah tak on FB tak tau pulak" (menipu sungguh aku)

"erm...tapi jangan hantar apa2 mesej ye."

"eh,kenapa pula?"

"tak ada apa2...saja.lama ke tak on FB?"

"ye lama juga bukan selalu buka pun malas..." (padahal aku ada je on)

"ada jumpe ayu? ayu ada cakap apa2 kat dia tak?"

"ayu? entah lama kot tak jumpa dia nombor telefon pun tak ada" (padahal banyak kali aku terserempak dengan ayu kat pekan.siap cerita lagi pasal kau dah kahwin)

"tak apa2 saja tanya...okeylah buat la kerja ganggu pula.nanti kita call lagi"

"owh,ok"

"salam...take care jaga kesihatan ye."

"ok,thanks"



aku tak tahu macam mana dia boleh jumpa FB aku dan aku tak faham kenapa pada masa yang sama wife dia juga add aku.yup wife dia add aku selepas 2jam dia add aku...dan sampai ke hari ni aku tak approve dua2.dan aku terkejut gila bila tengok mutual friend wife dia ada pakcik aku.bermakna wife dia student pakcik aku...kecik betul dunia ni kan.dan dari kata2 dia tu aku syak dia tak nak kantoi dengan wife dia yang dia dulu pernah punya cerita dengan aku.dan mungkin juga dia takut wife dia tahu yang dia masih lagi mahu mengejar aku biarpun dia sendiri sudah punya isteri....







Beautiful_Rose

18 comments:

  1. lelaki.. huh!.. dah kawen buat cara kawen.. tetiba aku plak yang emo..

    ReplyDelete
  2. FAAEIN TALIP ROY :
    entah...

    PN.DYHA :
    tak tahu kenapa.malas naka layan dah.

    ReplyDelete
  3. eh.... pelik2 sungguh.. xyah approve je la. nanti kang bini dia syak bukan2. haha

    ReplyDelete
  4. eii tak baiknye..
    yg pelik tu nape wife dia nak add awk..
    tak suka la org camtu

    ReplyDelete
  5. betul lah weh..jangan ko approve... buat penyakit je nanti.. ada kemungkinan dia nak sakitkan hati ko balik.. astaga.. kuat hasutan betul aku ni.. tapi itu kebarangkalian yang perlu ko titik beratkan...


    p/s: thank's.. uat istikharah pada-Nya itu lebih tepatkan..

    ReplyDelete
  6. lelaki semua sama je.....
    dah kawen pun masih nak emo lagi ....tak faham lah...

    ReplyDelete
  7. aku yang lelaki pun tak faham kenapa mesti macam tuh..dia rasanya cuba nak bagitau something yang dia cuba meraih keduanya nanti...

    ReplyDelete
  8. haish lelaki cmnie rs mau pijak jer..
    tp nak wat cmne tuhan ciptakan hati mereka utk bule mencintai lebih dr seorang wanita..

    apapun darl.. fkr yg trbaik utk kamu.. okeh? =)

    ReplyDelete
  9. eeee ila xsuka jugak la situasi cmne...

    sabar je la...T_T ila pernah rasa cmne jugak...sedihh la..

    ReplyDelete
  10. mari nyanyi ramai2...


    bila bunga kembang berseri
    seekor gajar keluar menari
    lenggok ke kanan (toik-toik)
    lenggok ke kiri (toik-toik)
    lalu menjemput seekor gajah lagi.

    bila bunga kembang berseri
    2 ekor gajah keluar menari
    lenggok ke kanan (toik-toik)
    lenggok ke kiri (toik-toik)
    lalu menjemput seekor gajah lagi.

    bila bunga kembang berseri
    3ekor gajah keluar menari
    lenggok ke kanan (toik-toik)
    lenggok ke kiri (toik-toik)
    lalu menjemput seekor gajah lagi...


    eh,pe kes korang bawak gajah masuk sini?
    hiahahahhahha =p

    ReplyDelete
  11. 14 orang sedang garu ketiak sesama sendiri =P

    ReplyDelete
  12. sebenarnya aku dah lupa nak tulis apa.

    ReplyDelete
  13. oh!

    dah ingat.


    bila kau nak call aku?


    nah number..


    tit tit tit tut tit tut tit.

    dapat?

    call taww.. i tunggu yuuu~

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah