Friday, July 22, 2011

Zaman Muda Mudi



salam pagi jumaat...macam semalam punya entry mari kita teka gambar.hahaha biasalah orang kalau tak ada idea macam nilah.tapi tak pe,janji berupdate juga blog usang ni.hari ni sampai ahad aku cuti dan tidak bekerja.semasa entry ini di buat,aku sedang sibuk berkemas nak balik ke tanjung malim kejap lagi.memandangkan aku sudah jarang amat update sabtu dan ahad,maka aku buat jugalah entry untuk hari ini.alasan,kemalasan nak bawa april ni pulang sama berat beg aku nanti.lagi pula nak fokus pada encik singer...ada lagi 4pasang kain yang nak di gunting.
.
.
.
.
cuba teka yang mana 1 aku di dalam gambar ini?
.
.
dan
.
.
pada tahun bilakah gambar ini di ambil?
.
.
ngaaaa......soalan manyak senang mei.pejam mata pun dah boleh cari mana aku.mahu klue kah? erm...paling comot tu aku lah tak ada orang lain lagi.okeh itu saja untuk hari ini,selamat berteka tekilah ye encik2 dan puan2 sekalian...muuuaahhhh sayang semua! =p









Beautiful_Rose




11 comments:

  1. tahun 2003. duduk depan sekali. 2 dari kiri. yang tangan kanan atas lutut.

    ReplyDelete
  2. alamak...

    ila bab teka2 neh xpandai la...ala..bgtau la..hehe..

    kang salah kang kecik hati lak..ehheh

    ReplyDelete
  3. aisehhh , zaman tak matang ni -.-

    ReplyDelete
  4. teka-teka orang nih aku payah sangat kalau aku tak pernah jumpa...aiseh

    nih gambar mesti diambil pada tahun arnab.takpun pada tahun dinasti Yin.

    ReplyDelete
  5. ni mesti time sekolah2 dulu kan...huhu... ;)

    ReplyDelete
  6. soalan ko senang ya amat smpai aku rs mls nak jwb.. huh! =P

    ReplyDelete
  7. x bmnt sbb xde adiah, boleyh cmtu? haha

    ReplyDelete
  8. aku ada satu gambar lebih kurang gini rupanya... tapi gambar tu kat muzium islam terengganu.. ni kat mana? ke kat terengganu? usang benar gambar aku.. sampai aku pun tak nampak sangat dah rupanya.. hehe.. tapi serius lebih kurang macam ni.. dah la gambar budak scout ramai2 macam ni jugak.. hahaha...

    ReplyDelete
  9. alamak!!!!spek aku tertinggal lah....x dapat nak teka lah rose.....
    kalau besar sikit tu nampak lah..ni kecik sangat lah...

    ReplyDelete
  10. zaman budak skolah lah.. hahaha..

    tak sempat nak skodeng ko yg mana satu.. nanti aku skodeng lagi...

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah