Friday, February 19, 2010

Projek Pertama Bulan Januari

Seperti yang di janjikan,entry seterusnya adalah berkaitan dengan pelajaran aku disini.pada awal januari jadual aku tidak lah sesibuk sekarang.dan projek pertama yang aku terima adalah dengan membuat sehelai jubah.apa yang aku dengar melalui budak2 dorm aku,jubah itu di buat sempena perarakan maulidur rasul pada hujung bulan febuari ini.aku sendiri kurang pasti,apa yang aku tahu hanya terus menyiapkan jubah tersebut dalam jangka masa yang telah di tetapkan.



inilah mesin jahit aku...sila abaikan segala macam benda yang memenuhi ruang mesin jahit.


dayah sedang sibuk melakar draft pola jubah,dan aku pula sibuk mengambil gambar.nampak sangat aku sedang mengelatkan =p


inilah hasil jubah yang telah siap dijahit oleh aku...sangat bayak cacat celanya dan aku sangat tidak berpuas hati dengan hasil kerja aku ini.tolong,jangan ada yang mengada minta aku buat baju ini lagi,FAHAM! maaf gambar proses membuat jubah aku memang tak snap coz malas...



Beautiful_Rose

No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah