Tuesday, August 10, 2010

SALAM RAMADHAN

SALAM RAMADHAN KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI MUKA BUMI ALLAH
semoga ramadhan pada tahun ini kita mendapat lebih keberkatan dan pahala daripada tahun sebelumnya.tingkatkan amalan dan ibadat di bulan yang mulia ini,moga kita beroleh ketenangan dan di permudahkan segala urusan sepanjang bulan yang mulia ini.....
.
.
.
.
.
.
.
.

Beautiful_Rose


14 comments:

  1. selamat memperbanyakkan amal ibadat di bulan ramadhan ye azie..smoga ramadhan kali ni lebih baik.

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah..selamat menyambut bulan yg mulia ini beau-rose..jgn sambut jer,kena lar posa dan buat ibadah yg lain..hehe..(mcm tujukan pd diri sndiri jer..er..)

    ReplyDelete
  3. bungakopi :
    sal;am ramadhan juga buat kamu...moga tahun ini kita mendapat lebih keberkatan dariNya...

    si biskut :
    ya sama2 lah kita saling ingat mengingati kan =)

    ReplyDelete
  4. amin amin.

    selamat berpuasa:) marhaban ya ramadhan :)

    ReplyDelete
  5. Salam Ramadhan... Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita semua :)

    ReplyDelete
  6. Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak :)

    ReplyDelete
  7. roseeee slmt pose wehhhh;)
    eh jap g dah nk buka hehehe

    ReplyDelete
  8. 0 kambing hitam :
    selamat berpuasa juga...

    umi_e :
    salam juga...sama2 kita doakan yang terbaik.

    baincardin :
    trimas...selamat juga buat kamu =)

    mawar berduri :
    trimass...selamat berpuasa juga

    b.r.u.t.a.l.s.o.l.o :
    wlsm..selamat berpuasa juga
    harapnya baik2 saja ya

    ReplyDelete
  9. miss :
    selamat juga...
    hahah tinggal lagi 1jam 1/2 je lagi

    ReplyDelete
  10. Selamat berbuka puasa syg. .
    Dr Sygmu Nuh. .

    ReplyDelete
  11. Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah