Wednesday, July 27, 2011

Serabut



Dalam sebulan ni banyak perubahan telah terlaku dan aku sendiri.i mean entahlah sifat kerajinan tu macam dah hilang kadang2 aku rasa blur untuk sepanjang hari.dan malam pula aku rasa macam terlalu pendek,sekejap je dah kena bangun dan teruskan rutin macam biasa.sedangkan kalau boleh aku nak tidur lagi lagi dan lagi.semangat tu perlahan2 terbang semakin tinggi tinggi dan tinggi.serasa bulan ni memang teruk sampaikan aku rasa macam bukan diri aku sendiri.apa dah berlaku sebenarnya?

aku kadang2 tak faham dengan diri sendiri.kata orang luahkan jangan di pendam tapi kenapa kadang2 ada sesetengah benda tak boleh aku nak luahkan hatta dengan seseorang yang aku percayai.i need someone to talk with me.ada masa2 tertentu di serang sebak secara tiba2 sedangkan tak ada sebarang pekara menyedihkan berlaku di depan mata.atau mungkin pekara yang di simpan 1 masa dulu kembali menerjah laman minda.

bila aku cuba lari dari kebiasaan buat sesuatu yang jarang2 sekali aku buat dan hasilnya mungkin boleh buat aku tersenyum tapi hanya untuk seketika.atau aku sebenarnya perlukan rehat? tapi rasanya dah banyak kali aku berehat terlalu kerap sampaikan lumpuh semua anggota.aku tak nak macam ni terus...tapi hati ni degil sangat nak terima hakikat.kenapa? mungkin sebab aku terlalu berharap? dan bila sampai masa harapan tu bukanlah untuk aku,aku betul2 rasa macam terpukul.

bukan nak menafikan takdir cuma aku rasa semua yang berlaku terlalu cepat sampaikan aku rasa macam belum cukup bersedia untuk hadap benda2 ni.kau ingat tak sedih ke? ini impian kau sekian lama ini cita2 kau ini yang kau nak kejar tapi...dah takdir nak buat macam mana.giveup? mula2 tu aku memang dah rasa down gila yelah sebab memang nak sangat aku berpindah ke tempat baru tu nak sangat cari pengalaman baru tu.tapi tak dapat...haish dapat offer bukan sekali tapi 3x dan 3x tu juga aku terpaksa menolak.bukan kau yang mencari,tapi kerja yang mencari kau.

nak kata lumayan? tak juga aku rasa biasa2 je kat sini lebih lagi aku dapat.tapi atas sebab2 faktor yang tak mengizinkan,maka aku terpaksa kekal lagi di tempat lama.sedih betul -_-"







Beautiful_Rose


12 comments:

  1. give up. rasa malas nak berlari. tapi kalau tak lari, x smpai kat garisan penamat.

    ReplyDelete
  2. berat nih Azie...sudah datang kerja yang lebih baik tapi masih gagal untuk bergabung dengan kerja tuh seolah kerugian yang menjengah..

    harap alasan yg ada mengubat hati kamu.

    ReplyDelete
  3. heh babe,

    baby are down.down.down.down.down?

    kalau kau rasa takda sesapa, kau ada aku ok. eamil je kat aku, aku pasti reply.

    u can put trust on me. Im not ur advisor but still I can be ur dustbin.

    ReplyDelete
  4. jangan la sebak...sebak jugak ila membacanya....sob3...

    jangan terlalu mengharap eh....cuba fikir positif...;_)

    ReplyDelete
  5. NIL :
    entah...susah nak cakap macam mana.sebab bila kehendak tak di puaskan memang akan buat diri rasa macam kena hembuk dengan batu.

    GHOST WRITER :
    bukan apa ghost...aku teringin sgt nak kerja tu.tapi tu lah susah nak cakap macam mana.dah nak dapat pun.tapi bila ada penghalang yang susah nak di tepis,terpaksa akur juga.demi untuk kebaikkan.tapi hati rasa macam sedih juga la.

    ALEXANDRIANA ALIA :
    thanks dear...insyallah kalo aku dah sedia aku email ko nanti okey =)

    ILA HONEYBUNNY :
    sedih la ila...sebab itu yang kita nak sanagt tapi tak dapat.rasa kecewa dan hampa jugak ni.

    ReplyDelete
  6. massage aku,... aku maybe tak boleh bantu.. tapi atleast kalo ko nak release rasa tu maybe boleh.. chill ya!

    ReplyDelete
  7. sebenarnya kita tahu sebab musabab kenapa kita berkelakuan seperti itu cuma kekadang kita tak akui.

    smile.

    ReplyDelete
  8. AMNI :
    thanks amni...kalo aku rase ok skit nanti aku sms ko eh =)

    DEARIE PEARLS :
    hurm...memang pun tahu.tapi entah asyik nak nafikan je.kononnya nak sedapkan hati la.

    ReplyDelete
  9. rasa kosong, bosan, lali...

    ko perlu cr matlamat hidup ko ni

    ReplyDelete
  10. KAPTEN ATOK :
    matlamat hidup? entahlah...sejak aku tolak tawaran kerja tu dulu,aku rasa aku macam loser je skang.....

    ReplyDelete
  11. kekal kalau hati sedih tak best jugak nak keje rose....

    ReplyDelete
  12. EITA :
    tulah pasalnya...tak tahulah pe nak jadi.hati kata lain tapi kaki kat sini juga.aku rasa macam nak tamatkan semua ni tapi tak tau macam mana.

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah