Sunday, January 10, 2010

Hari Terakhir...SELAMAT TINGGAL SLIM RIVER...

06.01.2010

hari terakhir...lepas kerja aku terus balik rumah dan malam ini aku tidak lagi memanjat katil 2tingkat itu lagi.masa aku menaip entry ini,aku tengah dengar lagu kisah klasik - SO7 hahaha sungguh aku benci tengok gambar2 nie rasa sayu pulak.aku tau,korang tengah tengok gambar ini jugak kan.kita gelak kite senyum dalam gambar ni kan tak sedih pun kan.aku pergi kejap je cuti nanti aku datang lawat korang jadi pesakit kat klinik tu nanti aku nak minta MC korang bagi kan...kan...kan...kalau aku habis stdy nanti,kalau ada kosong,aku nak masuk sana balik! hahahahah =p okay2 aku melalut.korang pergi buat kerja sana patients tengah tunggu tu jangan asyik baca blog nanti zaki potong gaji =p

















































p/s: zila trimass bg present nieh sweet sgt tau =)




Beautiful_rose

6 comments:

  1. jom nyanyi lagu sheila on 7!!!
    kisah klasik utk masa depan!!!!!!
    sampai jumpa kawanku,
    moga kita selalu,
    menjadikan sebuah kisah klasik utk masa depan!!!

    ReplyDelete
  2. amboi bukan main posing lagi dier.. :)

    ReplyDelete
  3. salam...fuyo..posing mantap2 la...hehe

    ReplyDelete
  4. walaupun berpisah di mata tapi terus dekat di hati...

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah