Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru 2010



SELAMAT TAHUN BARU 2010


kepada semua korang2 yang disayangi...sory ehh aku lamabt wish lambat update agak kemalasan sikit nak on pc walaupun kat rumah sendiri.sebabnya pc meragam kurang garam asek nak matik secare tiba2 jerk rase nak kunyak2 jerk pc nieh...mesti rangup macam koko crunch kan =p hikhikhik...okay2 cukup merepek.


sempena tahun baru nieh aku nak ucap kat korang2 semua moge tahun baru nieh akan jadi lebih baik dan bermakna dari tahun yang sebelumnya...amin...


cakap pasa tahun baru nieh,semua orang mesti nak pasang azam kan.so,apa azam korang tahun nieh yerk? share2 lah dengan aku...sharing is caring right? =p hehehe aku? ko jangan tanyalah coz azam aku yang dulu pun baru tercapai sikit jerk..tapi majoriti memang dah tercapai pun...just azam untuk jodoh jerk belum =p apakah? heheh tak delah gurau jerk jangan lak ambik serius korang nieh...i bujang trang tang tang lagik tau.masih hensem lagi kacak bergaya okay...jangan risau lah erk...sampai masa nanti i kahwin,gerenti i umumkan kat sini secara besar besaran semua hadirin di alu2kan untuk memeriahkan majlis ini......opss merepek suda =p


hahaha abaikan jelah erk...aku memang macam nieh cakap entah ape2 tah..mybe pengaruh dari rakan sebaya kot...atau mybe terlalu sukar untuk menerima hakikat bahawasanya aku kini sudah semakin tua...maka,tahun ini harus aku pekak kan telinga sekiranya ada yang bertanya tentang kahwin pada aku.aku mude lagik a...so,masih belum layak untuk berumahtangga =p hahha matik lah cakap pasal kahwin jerk kan mo aku malas nak balik rumah macam nieh =p


pape pon tak kira apa azam korang,harapnya berjayalah kita capai sama2 yerk..usehe tuh penting.jangan ko ingat ko dok relax macam bos,tuah akan datang melutut depan ko? owh tidak sama sekali ye sayang...ko kena useha jugak baru ley dapat hasilnye betol tak? so,sile bangun semua,kita sama2 useha untuk dapat yang terbaik okay!




p/s : korang ada azam baru? ceritalah sikit kite share ramai2 =)








Beautiful_rose



9 comments:

  1. aku tak ada azam nk share wakaka

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru 2010..
    selamat yer.....
    heheee...

    cepat arr kawen dgn apiz....
    xsabar aku nak makn nasi minyak ko....:P
    hik3..

    ReplyDelete
  3. salmt thn baru gak tuk u...moge ape yg dihajati akn trlaksane...aminn

    ReplyDelete
  4. selamat tahun!!! smoga impianmu tercapai!!!!

    ReplyDelete
  5. xde azam la taun nih,,cik gigi,.,

    kawen la cpt2,.,
    blh branak cpt2

    ReplyDelete
  6. azam aku supaya blog aku makin popular macam POPULAR BOOK STORE!!
    haha.Oleh itu.aku seru sekalian umat manusia supaya lawat blog aku dan komen yeee!!ngee..thanx ye pemilik blog coz sudi bagi peluang.Anda pun dijemput sama ke blog saya...ngeee

    ReplyDelete
  7. to cik biol:-
    hahahha x de azam kah? =p

    to sayu=pilu:-
    hapy new year to....

    kain_sari:-
    hamboiiiiiiii manyak cantek =p

    to hisham:-
    trimass......slmt thn baru gak =)

    nick irfan:-
    slmt thn baru gak...trimass ehh =)

    ReplyDelete
  8. to cikti:-
    amboi2..
    byk la kawen cpt.blaja pon x hbs lg nieh...huhuuhuh

    to the sastraboy:-
    okay x de hal la bro.nnt free aku masuk blog ko okay?

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah