Saturday, January 9, 2010

Kem Akhir Tahun Lata Kinjang 2009 (1)


note: harap maaf ini adalh entry basi dah berkulat dan nak reput dah...disebabkan aku dah janji nak wat entry ni,maka aku langsaikan hutang2 entry yang lepas untuk hari ini.gambar adalah terlampau banyak,so aku terpaksa bahagikan kepada beberapa bahagian untuk mengelakkan berlakunya sebarang kejulingan mata yang melampau.


tempat : lata kinjang perak


tarikh : 21.12.2009


ahli : beast rovers & shark rovers


ini adalah kem pengakap kelana beast rovers dan shark rovers yang telah diadakan di lata kinjang perak.dan kem ini talah bertapak selama 4hari 3malam dan peserta adalah terdiri daripada ahli kelana yang baru divirgilkan beberapa bulan yang lalu...kem virgil boleh lihat disini.disebabkan gambar adalah terlalu banyak,maka aku just mampu menaip entry seringkas yang mungkin.situasi korang boleh baca berpandukan caption yang aku letakkan pada gambar.




1. tempat urusetia


2.kecik comel berwarna kelabu itu khemah aku dan ornick
(abaikan mamat yang dok interframe itu)



3.buku rujukkan untuk ujian yang akan dijalankan



4.sedang meneliti kualiti buluh kot


5.kegigihan encik elfy teserlah apabila bertungkus lumus membuat pintu gerbang.


6.owh perempuan ini juga turut di dera dengan kejam...
di paksa bekerjasama dalam menyiapkan gajet2 yang ada....


7.tekun seorang junior sedang memerhatikan encik elfy


8.pintu gerbang sedang dalam proses pembuatan


9.pintu gerbang hampir siap


10.memang kerja keras sampai ke malam masih tekun membuat gajet.




11.fasilitator pun turut serta dalam menyiapkan gajet
memang fantastik plastik =p




::untuk hari pertama,aktiviti kami hanya lebih di tumpukan kepada membuat gajet saja.kami di beri masa 4hari untuk menyiapkan 11buah gajet.aktiviti membuat gajet ini juga turut di senaraikan sebagai salah satu daripada ujian.tujuan ujian ini adalah untuk menguji keteguhan serta kekukuhan gajet2 yang akan digunakan sepanjang perkhemahan.cara mengikat dengan betul juga diambil kira ini bertujuan untuk memastikan gajet yang dibina berkualiti untuk digunakan.kreativiti juga diambil kira.


jenis gajet yang wajib dibina


- pintu gerbang
-pagar
-triport
-meja makan
- tiang bendera
-rak kasut
-tempat alatan tajam
- papan tanda
- ampaian
-lubang basah
-lubang kering





Beautiful_rose

3 comments:

  1. baru aku tau gajet tu hape hehehe

    ReplyDelete
  2. Is it possible Abercrombie

    clothing
    to turn a profit by gifting abercrombie Jeans

    promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants

    make large sums Abercrombie Tees of

    money by giving away promotional clothing? Abercrombie

    Shorts
    Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable

    promotional clothing items are a great way to Abercrombie

    Sweaters
    help sell your brand to your target audience. Items like shirts and

    caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift

    or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your

    imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your

    targeted audience.

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah