Saturday, January 9, 2010

Kem Akhir Tahun Lata Kinjang 2009 (6)



hari ke-4 (khamis)

last kem

aktiviti : pemeriksaan pagi - layout - istiadat pagi - bersurai



1.group 4 siap sedia


2.group 5


3.sedang lapor diri pada pemeriksa


4.memeriksa kekemasan pakaian


5.penguji sedang mencatat markah




6.group mat kilau






7.group 5


8.pokok buluh


9.keladi liar


10.paku pakis


11.sungai


12.siapakah???
hahhaha okay ini encik kucak harap maklum...untuk maklumat lanjut tentang beliau,boleh semak disini =p


owh,kepada sesiapa yang berminat nak join KELANA BEAST ROVERS,boleh bagitau saja pada aku atau call atau sms atau email pada aku.sebelum hujung bulan ini,sebab bulan depan mesyuarat agong akan diadakan.so,kalau berminat boleh bagitau pada aku terus.penyertaan terbuka kepada semua yang berumur 18tahun keatas sahaja harap maklum.



no hp : 013-4245341 (azie / rose)

beast rovers site : http://beastrovers.multiply.com



okay habis cerita pasal kem...penat aku nak taip lagi da.lepas nieh aku akan wat entry pasal majlis perpisahan aku kat tempat kerja lama.huhuh aku malas lak nak tido malam nieh,tak sedar tinggal 1 hari saja lagi aku kat sini? lepas ni selamat tinggal tanjung malim.......





Beautiful_rose


4 comments:

  1. waahhhhh best nyer...aku teringin nk join bende2 camni tp sayang..kesihatan aku tak bnarkan utk join bnde2 cam ni...huuuuuuu sedeeyyyy

    ReplyDelete
  2. xminat aktiviti berunform tp kalau yg advnetur mmg minat.
    nk ajak rose buat bisnes
    shamelin bina pnh dgr x...
    klu berminat email me
    mymode007@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  3. From Mr Green

    :)
    selamat tinggal tg malim!
    belajar baik2
    mcm2 mende dr penceritaraan pengakap dr beastrovers...
    pepahal mmg best pengalaman tuh...

    ReplyDelete
  4. to jane:-
    owh yeke..
    ko sakit pe jane?

    to azman shah:-
    bisnes mcm ne tu yerk?

    to mr green:-
    yup trimass =)

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah