Saturday, January 9, 2010

Kem Akhir Tahun Lata Kinjang 2009 (3)

22.12.2009 (selasa)

aktiviti : kawad kaki - pertolongan cemas - peta dan kompas - ujian ikatan



masih dihari selasa...selepas aktiviti jungle tracking,ada beberapa ujian lagi yang perlu dibuat oleh semua ahli2 baru.jom layan gambar.....




1.ujian kawad kaki

2 group di gabungkan...owh untuk pengetahuan korang ahli2 group tidak boleh bersama dengan adik beradik,kembar,kekasih dan sedara mara.maka,aku telah dipisahkan dari ornick yang mana aku adalah dari group 4 (mat kilau) dan ornick adalah dari group 5 nama gruop aku tak ingat.dalam group aku juga ada sepasang kembar yang juga telah dipisahkan antara group 4,5



2.amaran keras! jangan komen gambar ini...terima kasih...



3.macam tengah gelak jerk budak nieh



4.ujian pertolong cemas - cara membalut kepala cedera


5.cara membalut cedera pada lutut



6.cara membalut kecederaan yang mengalami kepatahan (kaki)






7.ujian melihat peta dan kompas



8.aktiviti malam adalah ujian ikatan


9.ikatan yang aku buat...memang dijamin semua betul (okay nak belagak kejap)


10.ini ikatan yang dibuat ornick pun sama macam aku jugak dijamin betul.ofcoz la kami kan fasilitator nak nafikan lagi kah? hahha okay aku berlagak jangan marah sesekali tak mengapa.


11.seriuz encik elfy menanti kertas ujian untuk disemak

tujuan ujian ikatan ini adalah untuk menguji kefahaman kelana tentang kegunaan ikatan dan cara mengikat dengan betul







Beautiful_rose

No comments:

Post a Comment

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah