Wednesday, January 6, 2010

Burger Special Untuk Aku





Selamat Pagi Wahai Rakyat Malaysia!!!


dah bangun ke korang?


mandi?


solat?




giler arr aku pagi2 bute aku dah dok tercongok kat depan pc nieh...sebok berfacebook dan sebok gak membalas segala macam komen yang ado...hahhaha tipu lagi mana sempat aku nak balas komen wat masa nieh.aku just melawat2 blog korang sambil meninggalkan tapak jari jerk.tapi tak apalah kan nieh last aku menggunakan pc ini untuk membuat entry.dan ini juga mungkin entry terakhir yang aku tulis dengan menggunakan pc ini.

sambil menaip entry sambil melahap burger special semalam...ditemani oleh sang nyamuk2 yang kedahagaan.owh burger semalam masih elok,aku simpan dalam peti sejuk untuk mengekalkan kesegarannya...pernah ke korang makan burger sejuk macam tuh? best tak? hahahha jangan tak tau,aku seorang penggemar makanan yang di simpan dalam peti sejuk.sebabnya aku tak pandai nak makan makanan panas...kadang2 bila mak menggoreng cekodok atau cucur,aku sanggup simpan di dalam peti sejuk untuk menghilangkan kepanasan kuih tersebut.dan jangan terkejut bila satu masa korang nampak aku makan nasi panas dengan mencurahkan air masak ke dalam nasi panas untuk di makan.


okay lupakan tentang makanan panas sejuk kita bercakap tentang hal semalam.......



semalam....

berpestaan sakan di gerai burger bagi meraikan kau yang akan meninggalkan tempat ini dalam beberapa jam lagi.tak pernah di buat orang mungkin,meniup lilin dan memotong kek coklat dalam suasana ala2 romantik.bergelak sakan sambil membuat lawak tahap keji tapi happening dan kepeningan sambil di perhatikan oleh orang2 yang lalu lalang di tepi jalan.melahap nasi lemak,kekacang dan bergambar sampai lupa diri...tidakkah kau rasa itu menyeronokkan? tapi ada sikit terjentik rasa kesayuan itu...tapi kau sepak rasa itu jauh2.pergi,jangan mengganggu majlis ini!

dan semalam...
satu persatu wajah2 itu kau tatap sepuasnya kau lakar baik dalam minda dan kau save dalam pendrive otak.kau buat folder "mereka kesayangan aku" damn! tiba2 hati jadi sebak kenapa saat gembira macam nieh boleh timbul rasa yang bukan2? hahhaha okay lah aku cuba gelak dan senyum selebarnya.sorok bagi tak nampak,sembunyi bagi tak jumpa dan kau senyum lagi untuk mereka demi mereka.dada terasa sempit sakit kau tarik nafas dalam2 kau hembus perlahan...pejam mata tenangkan fikiran,lega......dan semalam itu akan kau kenang sampai bila2 sampai kau mati janji!



Beautiful_rose



9 comments:

  1. burger tu mesti yang paling sedap kan.?

    aii,tiba2 teringat janji yang dibuat ttg nak belanja kamu burger paling sedap dlm hidup kau.

    tp nampaknya tak boleh nk tanding burger tu.dan aku tak nak la bg kau burger yang paling sedap.takut nant kau lupa burger yang kau makan dengan kawan2 kau tu.

    ReplyDelete
  2. serius akak tengah lapar ni..rasa cam nak order mc d je..

    anyway..
    nice song..calm je dengar..

    ReplyDelete
  3. kenang la zila, daya, zaki, dr shahrul ye azie....nnt kalo mau amik MC dgn diorg la yerk! :p hehehehe nnt i pown nak taw!
    wakakakakaka

    ReplyDelete
  4. pelik la makanan awk nape smua sejuk2 jer? mne nk sedap... hehehe

    ReplyDelete
  5. erk!! knape mcm tu?
    mkn nsi pns letak air masak??
    herm..plek3...x pnah dibuat org.huhu

    ReplyDelete
  6. aku suka mkn atau minum yg betul2 panas atau betul2 sejuk2
    suam2 aku x suka hehe

    ReplyDelete
  7. to si kosong:-
    hahaha aku x kesh semue tu..tp burger y satu nieh aku akn ingt smpai bile2 =)

    to si tedi:-
    aku kat malaysia tp entry nieh simpn terlalu lme dlm draft.

    to kak seroja:-
    hehhe oder kak oder untk sy sekali ehh =p
    lagu y mne yerk?

    to mr akid:-
    jahat n mc jerk!

    to nick irfan:-
    tah la mmg x bole mkn panas sgt..

    ReplyDelete
  8. to khairiyah:-
    sbb tak reti nk mkn makanan panas ler..huhuuh

    to cik biol:-
    hehhe knp pulak yerk?

    ReplyDelete

kentut itu nikmatnya sama seperti makan aiskrim...sedap, bukan? jom berkentut-kentut sebelum anda di kentut kan.ayat kotor? pe de hal...hiahahahahahah